Sunday, March 6, 2011

koLekSi Gue!!~~

Assalamualaikum pembuka bicara..!!~apa khabar semua?aku harap sihat dlm menjalani kehidupan yg penuh liku dan cabaran. hari ni aku nak share about my collection..just simple collection..but really mean it to me!!~~aku tahu semua orang org ad hobi mengumpul sesuatu..mengumpul setem, patung barbie, n macam2 lah..kalu nak senarai..byk kot..so skunk ak nak share collection aku...tgk lah kalu sudi..hehe!!~~^__^v

ni lah koleksi stuff dbsk...sket aje.tp byk woo..aku habis duit dgn bnda ni..byk lg..tp xmuat pic..muahahha!!!~~koleksi ni ak pling syg giler ar!!~~

ni plak.....teka apa ni??hahha..aigoo..scarf rambut aku..byk lg..tapi ad org pinjam lah..tggal kat umh lah..aku suka collect scarf rmbut...n akan dtg byk lg..hihi!!~~

ni plak..koleksi brg2 warna merah...tgk lah..skunk ak addicted gler ngan kaler merah..ni cassiopeia lah..hahha..cantik kan..bj ak kebykna kaler red....selipar ak..n byk lg lah...beg jgn ckp lah..kaler mrh gak..hahhahaha...n tema blog ak pun kaler merah...kan2??

dan....ni koleksi handset aku..yg aku syg..aku syg nak p jual kat kdai..ntilah tgk dulu..hahhaa!!!~

n last....koleksi novel...kesygan family aku..aku suka kumpul ujang...setahun lbh aku kumpul mjlh ujang..tp skunk dah stop da...collect epop lak..hahha!!!~~

so...kalu korang ad collection..share lah kat aku gak..kat fb leh gak...suka share2 hobi ni...annyeong all..see again ne!!!~~salam.!!~~^____^

No comments:

Post a Comment