Thursday, June 16, 2011

post sewel..lalallalalallaa

yaAllah bloggggggggggggg..rindunyerrr aku kat ko..ko shat?dah makan?keja ok?hahhahaha..seyes gler..
hmmm..cam ni lah kalu lm xtulis..sewel melanda dri...
hmmmmm...*mengeluh lagi..bukanlah...nak pkir nak tulis apa*..ko jgn sesodap aje nak tuduh....dah2 p. dri sni..nyah ko..
erk??ak ckp ngan spe tu?erk??*garu pale*..lallalallalallalla...
CONFIRM SEWEL!!SEKIAN.
ok...kembali kpd jalan yang benar...
actually...aku nak bgtau yg skunk ni ak duk meroyan sal novel..ko tau x..NOVEL...hahhahaha
yelah..mmg ramai minat novel..tp xdelah addicted thp gaban sewel melepasi thp kritikal cam aku nih...
hahahhahahhaa..ok..ok..stop..mengarut..
novel..aigoo..seyes...aku skunk pun duk tulis2 citer skit..skit aje..xbyk..ak ingt nak publish gak blog ak nih...
tp malu dong..yelah...penulisan ntah apa2 ntah..cam tenuk goreng pun ada...
tapi..after chat ngan novelis..SURI RYANA...kenal x??kenal x?
apa??bo??xkenal??ko mmg...ko tu toyol ajelah ko kenal..
dye tu penulis novel M.A.I.D.
novel kesukaan aku..seyes..sini aku nak habaq yg korang mesti bc novel tu...cozzzzzzzzzzz....herooooooo aka mr.f dlm tu tersangat lah encem nnnnnnnn romantikkkkkkkk....*rmntik melepasi piawaian yg ak mau*..chewahhhhhhh...*sompat lg promote tu..*
hahahhahahhaha,,ok berbalik pd jln yg bnr skali lagik...
sal aku tulis novel tu..hmm..jap lah ak pkir nak publish ke x...ntikan ajelah..hek eleh..mcmlah org ikut sgt blog ko tu...
diam lah ko..nyibok je..blah..blah...ak langsinggggggggg kan...
hmmmmm*mgeluh lagik?*....*jelingan maut*...
apa lah ak merapu nih..hahhahaha...biasalah lm x menulis kat blog..juz nak luah apa yg terpendam...
tapi mood aku skunk adalah MOOD NOVEL...
so...kalu org nak ajak ak date ke..ajak ak lyn citer tamil ke..ajak ak nari zapin ke..
confirm ak xlayan..hahhahahhaa...
nak buat cam mana...novel wat aku jatuh cinta...
so...skunk misi aku adalah....mau baca novel..muahahhahahahhaa...

No comments:

Post a Comment