Friday, February 18, 2011

I'M BACK

Assalamualaikum!!!~~i'm back selepas sekian lama x menulis blog...rndu sgt2...apa aku nak tulis ek..actually ak menghadapi masalah yang sgt banyak...masalah dtg bertubi2..hingga ak xdpt nak kawal dri ak..seakan-akan ak putus asa dgn hidup ni..hmmm....ak berdosa..jiwa ak seperti kosong...hati aku mmg tidak tenang...mungkin ini balasan atas kesalaha2 dan dosa2 yang ak lakukan sebelum ni..terlalu banyak..tidak terkira dgn jari malah kalu dibentangkan dgn semua jari manusia belum tentu kesalahan ak tu habis..terlalu banyak..kenapa mesti ada halangan jika aku nak berubah??kenapa mesti ada orang yang menghalangnya??kenapa aku merasakan aku semakin jahat??kenapa aku mesti begini??kenapa??adakah ak slhkan takdir sekarang??adakah x ada ruang untuk ak berubah menjadi baik??adakah hidup ni xadil kepadaku??adakah aku yang terlalu memikirnya??itu persoalan yang semakin menari2 dalam benakku...yaAllah..jika ini balasan atas dosaku..ak terima agar ak dapat sedikit secebis ketenangan yang bukan milikku lagi..trimalah ak seadanya..aku perlu bimbingan darimu...!!!~~

persoalan???

hmmm...masih belum menemui jawapan!!!~~

berikanlah aku sedikit ketenangan!!~~

No comments:

Post a Comment