Friday, February 25, 2011

PEsANAN BuaT seSeoraNg!!!~

seseorang!!~~jika kau baca warkah ku ini..ketahui lah..apa yang ak buat ni bkn nak memalukan kau tp..tuk meyedarkan kau..menyedarkan ak gak..kita hidup ni..jgnlah menyusahkan org laen..tlonglah...tolonglah...jgn buat perangai lagi...byk lagi mslh ak kne pkir..byk lg bnda ak nak buat..tapi sebab kau..semua jadi kelam kabut..semua jadi xsempurna...apa lagi yang ak perlu buat tu buat kau lebih faham dgn semua ni..ak sygkan kau..tp lps kau buat begini..ak mmg nak terjun aje sungai...smpai cam tu skali geram ak kat kau..tolonglah...menyesal??yup..sgt menyesal...menyesal knl kau??kau rs??kau menyesal xkenal ak??kalu kau menyesal..aku seratus kali menyesal kenal kau...!!!~~terimalah teguran org laen ngan hati terbuka..aku tau..kita manusia xsempurna tapi kalu dah tau sempurna...cri jalan nak sempurna...try baiki diri..kita hidup bukan nak bgantung ngan org lane..kita hidup tuk dri kita sendiri...ketahuilah seseorang bhw...sikap mu itu buat aku rasa bosan, fed up, n segala-galanya...ye..aku tau..aku pun bkn sape2 tuk kau..aku tau sape aku nak tegur kau...kan...tapi pandai2lah kau idup berkawan ni..ak tahu kita manusia xdpt nak puaskan hati smeua orang..kat sni cme satu aje ak minta..tolonglah ubah semua tu...seyes..ak sgt meyampah dan tawar hati kat kau giler2...!!!~~seseorang...................????

No comments:

Post a Comment