Friday, January 7, 2011

AlaF 21 puNyer PaSaL

assalamualaikum!!!annyeong!!hari ni baru start tulis...just nak bgtau asal usul blog aku ni..hahaha...aku actually xske blog ni..hanya 2 blog aje ak slalu follow..blog kwn ak..yg lain haram ak nak follow..nak dijadikan cite tciptanya blog alwayskeepthelove ni sebab alaf21..ak p lah jenguk website alaf21..jenguk punyer jenguk...ak prasan byk perubahan n yang plg ak xske..dalam ruangan pelanggan dah xada kontes emel minggu ini..ak time tu gian nak menulis..adoii...cam mane ni..ntah nape tba2 tpikir nak buat blog..trus create blog..hahaha..satu kjadian telah blaku..blog ak create ak xingt psword...huhu...mmg nyanyuk..mls nak pnjng cte..ak create blog baru..hahhaa...nasib bdn..hmm..blog ak ni belum make up lagi..aku cme nak jadikan blog aku ni sbgai luahan prasan aku..apa yg berlaku dlm kehidupan seharian..mmg sejak dlu hobi aku menulis...tapi ak nak ucpkan tq kat alaf21..sbb dyelah..ak dpt buat blog ni..hahah!!~~


alaf 21!!!~~saranghae!!~~keep our love

ni link website alaf21..rajin2 lah jenguk kat ctu..best woooo....^^(http://www.alaf21.com.my/)

No comments:

Post a Comment