Monday, January 10, 2011

iTu PuN x Tau????

assalamualaikum semua!!~~apa kabar??sihat??alhamdulilah...msti korang tertanya nape aku post tajuk ni.."ITU PUN XTAU???"...actually...ak dah lama pkir nak post tajuk ni..tapi bila dah xtahan..post gak..korang rasa bila kita akn dapati ayt cam tu...itu pun xtau??hahaha..msti korang pening kan??hahaha...okey...setakat hari ni..dah dua orang cakap kat aku cam tu"itu pun xtau"...korang rasa sadis x ayat kat atas??bagi ak..sangat kejam..xtau nak ckp lah..tapi orang yg menuturkan kata-kata tu..mmg kejam..apa diorang ingat diorang tu bijak sangat??pandai sgt??rasa bangga diri bila dapat pgg jawatan tinggi??hey!!manusia!!ingatlah..semua orang yg Allah ciptakan adalah sama disisi-Nya..masuk kubur gak..mati gak..bukannyer kau xmati..adoii...ak geram ni..xtau nak cakap..kalu aku xtulis post ni..mmg bengkak hati aku...sorry kalu kata-kata aku ni kasar..!!~~kadang2 manusia lupa..aku pun cam tu gak..tapi ingatlah..Allah dah bagi kelebihan masing2..setiap orang ada keistimewaan masing2..semua org bodoh..nape ak cakap cam tu??dah kalu doktor..dye nak cipta kapal terbang..boleh ke??xboleh kan??sbb itu bukan bidang dye..dye dikira bodoh gak..so..kesimpulannya...korang simpullah sendiri..pandai2 lah pkir...masing2 Allah dah bagi akal...ok bye2..^^always keep our love


errkk??

apa dye??ingt kau bagus sgt ke??


fikir2 lah...^^


selamat beramal!!!~~^^



No comments:

Post a Comment