Thursday, April 21, 2011

sape2 yg Bash aKu tu!!!~~^^

annyeong all....xtau npe aku nak post tajuk ni..tapi just for fun n nak bg peringatan...!!~~kat anti kpop n korea..apa daaa....aku nak meluahkan apa yg terbuku kat dlm ati aku skunk....hey anti kpop...xsemestinya aku suka kpop n korea..aku ni
+
+
+
+
setan..nates..syaiton..iblis......
sebab..sebab..sebab......
+
+
+
apa yg kita lakukan semuanya bergantung dari niat kita....
kalu niat kita baik...baiklah amalan kita tu..kalu niat kita buruk..maka buruklah amalan kita tu....walaupun org lain tgk kita wat keja baik..semuanya bergantung pada niat kita......
+
+
ok seriously aku mengaku yang aku ni....
+
+
+
kpop....addicted...hihi..actually diorang xtau apa yang terbuku dalam hati aku ni...diorang still xtau...confirm xtau..diorang just ingat aku addicted ngan kpop giler2....sbnnyer..meh nak citer ni..ce citer..ce citer.....
+
+
+
bermula minat oppa2 aku ni lah.....
junsu...yoochun...jaejoong...changmin...n yunho oppa...
aku dapat kenal family baru aku...
DBF N MCF....aku dapat kenal.....
+
+
+
UNNIE ASH..UNNIE HANI..UNNIE ZARA..UNNIE FAR-RA...UNNIE AZILA...UNNIE NAQ...UNNIE NAZ..UNNIE ZAI..UNNIE HA...UNNIE MIRA...FEEZ...FAEZAH...KYRA...FIN...AIDA...UNNIE AIN..UNNIE YATI...KYLA..KEMA...FARAH...UNNIE SHA..AINA...UNNIE AZI...UNNIE ROSE...UNNIE HIKARI...UNNIE FIDAH....SALMAN...FAIZAL...BELLA...IZZY...ACE...FARRAH...TIEN...AINA...SYIERA...QYLA..
+
+
+
byk kot kalu nak senaraikan..hihi..diorang2 kat ats ni...mmg aku syg....(yg xde nme tu sorry ek..tp nme korang ttp terpahat dlm hati sy*..tetiba*..kk..
+
+
korang nak tahu x wahai anti kpop...kitorang ni bkn aje suka kpop aje..tp ukhwah n persahabatan kitorang yg buatkan lagi kitorang minat korea..hahhaa...so..korang2 semua..jgn nak bash aku yg aku ni setan...msuk neraka...apa korang ingat korang tu msuk syurgalah...mcm lah kunci syurga ada kat tgn korang....blah lah luuu.....
MEH AKU NAK TUNJUK KAT KORANG FAMILY AKU NI..NAH......
+
+
+
una...azila...teha n ira..
+
+
+
to be continue.........
+
+
continue mula....hihi...
dan ni family2 yg aku syg......



NAH..AMBIK KAU....ingt!!sape2 yg brani kacau family aku...ingt..jgn brani2 pisahkan aku ngan family aku ni....arachi???*tetiba*..hihihi





No comments:

Post a Comment