Friday, April 22, 2011

rindu!!~~

salam......rindu..rasa2 aku rndu kat sape???aku rndu kat adik2 angkat aku...huhuhu..aku rndu sue..aina..saadah..adam n suhaimi...dyelah adk yg aku memFASIkan diri jaga diorang..arghhh..rndunyer....saat2 ngan diorang walaupun diorang ni degil..n jap tadi aku dapat col dr sue n aina...korang byg x perasaan aku cam mana?excited...bila aku ckp dgn diorang mmg sebak..aku duk pkir yaAllah..diorang sgt2 perlukan kasih syg dr kami semua..arghh..mmg aku dapat rasakan diorang kekurangan kasih syg..kalulah aku boleh jaga diorang..kumpul diorang n bg diorang ksh syg aku...hmmm...Y_Y....insyaAllah...aku harap sgt suatu hari nanti aku nak buat rumah tuk ank2 yatim..aku nak kumpul diorang..aku nak curahkan segala kasih syg yg diorang xdpt...amin..doakan aku ye...
+
+
+
adik-adik-ku...kak mira betul2



seriously rndu kat adik2 semua...semua adik-adik..!!~~Y__Y
+
+
+
lebih2 lagi bila dgr suara sue n aina...
tuttt..tutt..tutt.....
kak mira: hello..assalamualaikum..sape ni??
sue: waalaikumusalam...kak mira...ni sue ni..
kak mira:oh!!sue kew???*excited*...sue apa kabar??
sue:baik2...kak mira apa kabar??kitorang rndu kat kak mira..cam xnak balik aje..huhu
kak mira: huhuhu..akak pun rndu ngan sue, aina n saadah...
sue: kak mira nak ckp ngan aina x??
kak mira: nak2...dye ad kew kat stu??
aina: hello kak mira...
kak mira: hello aina...rndunyer kak mira kat aina...hihi...kak mira dah baca surat yg korang bg....
*tetiba dgr kat blkg...eh tnya kak mira bc x surat yg sue bg?*
aina:kak mira..sue tnya..kak mira bc x surat yg dye bg??
kak mira: ofkos lah kak mira bc...korang bg tu kak mira bc slalu..hihi..mmg sedih sgt..mmg nak nngs ase..
aina: hahahha..k kak mira.duit dah nak abis ni...
kak mira: ok2..jg dri..n kirim slm kat smua ye..salam...
aina: okey! kim slm kat smua kat...
...............................
+
+
+
perbualan aku sebentar tadi..korang faham x perasaan aku cam mana..snggup diorang col aku..tnya kabar aku..ckp aku yg dye rndukan aku..betapa diorang dahagakan kasih sayang dari seorang insan yg bernama manusia...mengharapkan kasih sayang dari seorang yang tiada pertalian darah...apakah perasaan kamu??hmmmm....Y__Y
+
+
+
kepada AINA..SUE..SAADAH..ADAM N SUHAIMI....
 korang dgrlah apa yg tersirat dlm hati kak mira....bahawa kak mira betul2...
+
+

sayangkan kat korang2 semua...semua adik2 yg smpat bersama ngan kak mira...walaupun hanya 3hari 2 malam kita bersama2..walaupun byk yg korang xpuas hati dlm program tu..walaupun byk yg akak marahkan korang...walaupun byk yg akak2 lain mrhkan korang...tapi..korang mesti ingat bhw kami buat semua tu sbb kitorang sygkan korang2 semua....kak mira sendiri kne tegas...tegas dapat mbentuk peribadi seseorang...*tetiba*..kk.
adik-adik..ingatlah.....pesanan akak.....
1) belajar bersungguh-sungguh
2) jangan lawan ckp mak n ayah...org lebih tua dari kita..
3) jangan tinggal solat..selalu berdoa...berzikir...
+
+
+
n paling penting......walaupun kita kehilangan orang yang tersayang..ingatlah bahawa ramai lagi yang sayangkan kita..ramai lagi kawan-kawan yang masih perlukan kita..ramai lagi orang yang still teringatkan kita..please remember that my adik2....n ingtlah suatu hari nanti korang akan berjaya seperti org lain juga...korang akan capai cita2 korang...n masa tu korang akan rasakan kejayaan itu sangat manis*cam poyo aje ayt*..kk...cis..abis feeling aku..lallalalallala....
+
+
+
namun adik..ketahuilah..akak sngat2 bersyukur dpt knl korang semua...sebab...dari korang lah..akak sedar yang akak betul2 bertuah lahir dalam keluarga sempurna...ramai yg sygkan akak..kawan2 akak yg sgt memahami akak...
+
+

ni dari aina........n dari saadah..

ni plak dari adam n suhaimi n sue..
+
+
terharu giler bile baca surat2 ni...diorang berjaya buat hati aku tersentuh.......Y___Y
+
+
+
hasil tangan diorang....nme aku iera..apakehal eje nme aku gtu..kkk

dan ni aku bersama2 ngan adik-adik-ku...kak mira(fc)..saadah..suhaimi...adam..kak pqah(fc).sue n aina...
+
+
+
n korang nak tahu x...mase diorang naik bas nak balik...tba2 aku dengar....
sue: sayang kak mira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*shout ats bas*...
aku??terkedu...xtau nak cakap apa...beberapa saat..aku balas...
sayang korang gak!!!!!!!!*shout*....smbil lambai2 pemergian mereka....hihi..
my sweet memory forever n ever....
SARANGHAE..AISHITERU..MAHAL MAAL KITA....WA AI'NI..I LOVE YOU...
+
+
KAK MIRA SAYANGKAN ADIK-ADIK SEMUA...<3.<3.<3.<3
+
+
ALWAYS KEEP OUR LOVE!!!~~
PEACE NO WAR..dedicate to all my adik-adik!!~~
+
+
+
erk??apa ni??nape tiba2 kuar pic ni?bkn aku..bkn ak..bkn ak yg xbuat...hahaha..just nak promote kat adik-adik ngan oppa2 n hyung2 kak mira..hihi...dr kiri tu yunho(3rd hubby)..junsu(abg ipar)..jaejoong(scandal-ku)..changmin(1st hubby)..yoochun(2nd hubby)..lallalalla!!!~~

SE..SE..SE..SEKIAN~~~





No comments:

Post a Comment