Monday, April 25, 2011

hati aku sangat sedih skunk....
aku seriously sedih....
nape jadi cam ni??
aku xtau nape boleh jadi cam ni??
kenapa tiba-tiba?
apa salah aku?
aku bukan nak p tergedik-gedik...
aku nak release tension aku...
aku sangat kecil hati sekarang....
kenapa??kenapa??kenapa??
yaAllah..janganlah aku jadi begini....
aku mohon..janganlah kau hadirkan rasa tidak puas hati kepada mereka...
ini bukan salah mereka...
ini bukan salah mereka...
bukan salah mereka...
aku yg salah...
aku dah janji nak jadi baik....
janganlah Kau hadirkan perasaan ini....
janganlah yaAllah...
aku mohon dengan segala rendah diriku....
dengan rasa hambaku kepadamu...
aku mohon....
aku nak jadi yang terbaik tuk mereka....
aku mohon...
aku mohon.....

     yaALLAH!!!!!!!!!!!!!!~~
Y_____________________________Y

No comments:

Post a Comment