Tuesday, April 26, 2011

sWeEt MeMoriEs wIth caSsiE

Annyeong all...salam..apa khabar semua?!~~harap2 sihat sentiasa*tetiba jd skema*....hihi..
hari ini aku nak citer sal outing aku bersama dengan Cassie...sweet memories with them(cassIe)....
hmmmm....apa nak citer ek....kita tgk pic dulu lah ek....
hmm...ni 1st outing aku ngan Cassie....nme dye ni Azila Ismail aka ak pnggil dye Unnie Zila...aku jmpe masa rombangan aku p KL time cuti..hahahha..lwk tol time tu..bygkanlah dgn kitorang xkenal apa2 kat sne..pak cik bas tu buang kitorang kat SOGO aje..terkapai-kapai kami mintak tlg..n nsb baiklah Unnie Zila ada...kitorang pun memulakan acara mengganggu Unnie...hihi...sian unnie kne ganggu time kija...lallala...tp kitorang tetap dengan misi mengganggu..yelah..kitorang mmg xkenal kwn2 kat sne.hanya unnie aje yg ada..yg lain mesti ada kat kampung..kat kolej...ok2...nagging lah plak...hihi!!!~~
time ni Unnie Zila belanja kitorang Pizza...tu..tu..nmpk x??xnampak??aigoo...abis sudaa..mmg mahal giler kat sni..adoii...cekik darah tol lah restaurant tu.....(dlm TS)....
berbual lah kitorang...
bercakap lah kitorang....
berketawalah kitorang....
berkongsi citer lah kitorang.....
tup..tup..tup.....tik tok tik tok...
masa pun telah tamat....Y___Y...
terpaksalah kitorang berpisah......salam..peluk...cium...*erk ad kew kiss tu*...lalalla..xingat dah..hahhaa...
p kitorang meninggalkan TS n LRT tu....tggal lah kitorang p kejar bas nak balik....
namun....memori tu ttp terpahat kukuh dlm ingatan aku...msh terngiang-ngiang dlm telinga...*ayt slh*. 
+
+
+
ok..kita beralih kat second outing aku plak....jeng..jeng..jeng..jeng...tadaaaaaaaaaaa....
cam mane??cam mane??terkezut x???erk??x??hmmm...ok fine....setakat ni aje aku citer...
erk??*xpasal*..hahhahaha....ok2..smbung second outing aku plak ek...hihi.....
before u go eh silap...before aku citer..meh aku nak kenalkan jelitwan2 kat ats tu..hmmm....
memperkenalkan.............!!!
dari kiri Alia...Sya....Ira(gue lah tu)..Unnie MIra....n Husna....
dah kenal??kenal kat mane??ad aku suh kenal??erk??*apekah aku melalut ni*..sila abaikan...hahaha
second outing sgt2 best..kitorang jmpe kat KFC Mydin aje...beli2 kek...(smbut Bday aku skali)...hihi...
berbual-bual...gelak ketawa...kongsi cite...n mcm2 lah lagi....n slps mkn..ad sesi fotografi plak..mmg kitorang conquer KFC tu..lalallaa..outing ni mmg best giler..pas tu....kitorang p kuar kat pantai...ambik gambar..n bla.bla..bla...dgr lagu n pelbagai lagi...hihi..!!~~
+
+
+
+
ok my third outing adalah........muahhahahahhaha..*xpasal suka*...^^v
hahahaha..tetiba pic ni jadi banyak..hihi...pic ni byk coz kitorang de ambik pic sama2...so..ni lah yg ada p outing time tu...hahhahahhaa.....^^v
+
+
+
so....eh npe warna ungu gak ni..tukar..tukar...hihi...
ok...hahahaha...nak jadi citer..kitorang p lah jmpe kat mcD terengganu...kat stesen bas..ira n una p skali...jmpe Unnie MIra kat mCd...tup2..p beli kek dulu...n then jmpe lah trio...teha, Unnie Ash n Unnie Ha...hahahahha..nervous giler time tu..berdebar nak jmpe unnie Ash..coz dye adlh uNNie kesayangan aku..begitu jugaK unnie Ha..hihi...bygkanlah kitorang duk kat dlm Mcd tu dari kol 10 pagi hingga 5.30 ptg...hahaha...*faint*...dah mcm kampung sndiri rs mcD tu..slamber aje kuar masuk..siap buat bising lagi..hahah..tp ad aku kesah??so what i'm cassopiea???*tetiba*..hahhaha....
sesi tu berlangsung lah...
tukar-tukar video
tukar-tukar citer
tukar-tukar hubby....*eh silap..yg ni haram*...hihi..:ppp
tukar-tukar makanan..hihi..*ingat lagi lempeng aka hotcakes*..aigoo...
tergelak sakan dengar Unnie Ha buat lawak...Una..Teha...Unnie Ash...n Unnie Mira..hahahha..
n aku just......
+
+
+
hahahahahha....
+
+
+
n..n..n...my fourth outing adalah kat maktab aje...hihi..NuruL aQmahani dari maktab Ampuan Afzan mai sni kat aku...so kitorang jmpe lah...Unnie Mira...IRa n Kema...hihi..mmg hepi time tu...agak nervous..1st time jmpe kan..hihi...kejap aje jmpe tu..huhuhu..^^v...alhamdulilah smuanya berjalan dgn lancar...
+
+
+
n...nak tau x...aku nak sangat dengan orang-orang ni...please cikadaud(check the out)..

1- UNNIE ZARA
2-UNNIE HANI
3-UNNIE NAQ
4-UNNIE FAR-RA
5-FEEZ
6- AINA...
7-FAEZAH(DONGSENG)
8-FIN(DONGSENG)

p/s:- yang lain-lain tu UNNIE ZAI, NAZ..FARAH..N ETC..aku ofkos nak jmpe..hihi..terutama dbf n mcf...rajin2 lah trun terengganu..!!~^^v


sekian dari sy...Ira imnida..wifey yunchunmin..!!~~










No comments:

Post a Comment